Deze werken werden als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

uit 2016 tot 2016 (klik op de afbeelding om het werk groter te bekijken)
stuur een bericht naar de kunstenaar

Hoogzomer

2016

Deze werken zijn  ontworpen als poëtische improvisaties een  tegengewicht tegen mijn  nieuwe oude werelden, maatschappijkritisch  die omwille van onze moeilijke tijd thematisch  erg belastend zijn. Hier worden de aangename elementen van zomer en herfst gebruikt om een arangement mee te componeren dat ontspant. Door de blad- en plantenmotieven af te wisselen met keukengerei en lege vlakken lineair ingevuld,  ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat typisch vrouwelijk is  en  ritmisch vrolijk oogt.  

Zomer

2016

Deze werken zijn  ontworpen als poëtische improvisaties een  tegengewicht tegen mijn  nieuwe oude werelden, maatschappijkritisch  die omwille van onze moeilijke tijd thematisch  erg belastend zijn. Hier worden de aangename elementen van zomer en herfst gebruikt om een arangement mee te componeren dat ontspant. Door de blad- en plantenmotieven af te wisselen met keukengerei en lege vlakken lineair ingevuld,  ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat typisch vrouwelijk is  en  ritmisch vrolijk oogt.

Herfst

2016

Deze werken zijn  ontworpen als poëtische improvisaties een  tegengewicht tegen mijn  nieuwe oude werelden, maatschappijkritisch  die omwille van onze moeilijke tijd thematisch  erg belastend zijn. Hier worden de aangename elementen van zomer en herfst gebruikt om een arangement mee te componeren dat ontspant. Door de blad- en plantenmotieven af te wisselen met keukengerei en lege vlakken lineair ingevuld,  ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat typisch vrouwelijk is  en  ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 01

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.  

Ikebana 02

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 03

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 04

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 05

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 06

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 07

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte...

Ikebana 08 - Herfst

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte...

Ikebana 09

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 10

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 11

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 12

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 13

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 14

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 15

2016

Als een contrapunt ontworpen , als poëtische improvisaties tegen mijn nieuwe oude werelden, die soms  omwille van de inhoud erg belastend zijn. Deze  behoren tot een andere serie die ik volle leegten genoemd heb en waar het meestal om zeer eenzame landschappen gaat. Hier is de ruimte letterlijk gevuld, vol. Door de blad- en planten motieven af te wisselen met gebruiksvoorwerpen ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat vaak ritmisch vrolijk oogt.

Ikebana 16

2016

Deze werken zijn  ontworpen als poëtische improvisaties een  tegengewicht tegen mijn  nieuwe oude werelden, maatschappijkritisch  die omwille van onze moeilijke tijd thematisch  erg belastend zijn. Hier worden de aangename elementen van zomer en herfst gebruikt om een arangement mee te componeren dat ontspant. Door de blad- en plantenmotieven af te wisselen met keukengerei en lege vlakken lineair ingevuld,  ontwikkelen ze een heel eigen karakter dat typisch vrouwelijk is  en  ritmisch vrolijk oogt.